Sider

....

onsdag 21. april 2010

Surfinbird

Blitt enebuar idag! (hvis man ikkje teller med tre randoms som eg ikkje kjenner)
Syns eg fekk det kjempekoslig, lite rom med seng på golvet, men akkurat slik eg liker det - shabby, rotete og veldig personlig.
Fekk utrulig god hjelp av Guro, Marit og Marcus til å flytte inn tinga mine, sjølv om samtlige var lite imponert over kåken. Men honestly, you cant judge a book by its cover! Fryder meg eg! Herlig :)

No har eg og Silje pakka ut og fiksa og makka, og resultatet vart VELDIG bra! (Syns eg da. Dersom du liker det reint, sterilt og ryddig så er du nok ikkje heilt enig) Har vore og kjøpt inn diverse stæsj, altså mat, dopapir og slikt som et menneske treng, og chilla med sjokolade, vannpipe og A Perfect Circle. Så no er eg offisielt innflytta! YEAH.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar