Sider

....

lørdag 24. april 2010

Fri!! Friiiii! JA, Du LAS rikTig, Frii.

Eg har fått sove og verden er bra
No kan eg danse og le, HAHAHA

Det var dagens kvasipoetiske dikt. Høhø.
- men med eit snev av sannhet

For

EG HAR SOVE LENGE I DAG! (meir enn eg har sove heile resten av veka til sammen)
Det er så stort at det faktisk krever store bokstaver.

Så eg våkna av dagslys gjennom vinduet, og no har eg spelt gitar i timesvis. For det er slikt ein gjer når det er ei veke att til eksamen i bruksinstrument! Spesielt når ein suge så hardt i gitar som det eg gjer. Det er vondt for øyret, i promise you!

Eg merkar at eg har blitt skikkelig dårlig på å ha med bilder her, men det er av den enkle grunn at eg ikkje gidd å ta så mange bilder for tida :o Men no har eg kjøpt nesten en million (ok, ti da) batteri på Ikea, så da blir det straum i kompaktkameraet! HEyHå. Gidd ikkje å drasse rundt på et stort og tungt speilreflekskamera heller..!

No skal eg begynne å bevege på meg og stikke bort på senteret og trene! Under tvang, vel å merke, men eg er litt gira likevel. Silje skal absolutt ha meg til å løfte vekter (tortur! Hallo, eg får i meg null protein! Derfor: null muskler), så eg må kompensere med å svømme etterpå, ellers blir eg cranky heile resten av dagen :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar