Sider

....

mandag 19. april 2010

Sånn går nu dagan

Har hatt visning med husfolka no, gjekk jo greit og flott og fint... Eg har mishandla kjøkkenparketten med vannpipekull, skrapa av maling på veggane og ødelagt et bord med stearin, men eg tok det på sjarmkvota. Dei smilte i allefall når dei gjekk...

Men det spørs om dei ikkje smilte grunna erstatninga eg må ut med! Time will tell.... Huhu.
Krysser berre fingrane for at dei får leigd ut leiligheita, slik at eg slepp å punge ut med dobbel husleige neste månad! Da er det krise. Da flytter eg heim til mor, nemlig.

Did you hear that!? Vil dokke ha meg heim eller? I think not. Så kryss fingrane dokke me, kjære godtfolk!

Fekk forresten nettopp vite at Guro stiller med bil i morgon, så da er det flytting på G! HERLIG!! Eg frykta at eg måtte ta 590 turar med bussen med alle greiene mine, hadde vore litt kjipt.

1 kommentar:

  1. Alltid velkommen du,søte venn <3 Skremme ikkje gamle mor,nei,glise-glise

    SvarSlett