Sider

....

torsdag 15. april 2010

Stein i glashus og sånne ting

Eg vil eigentleg påstå at eg er ein ganske avslappa person. Eg blir ikkje lett hissig, men kanskje lettare irritert innimellom.

Men no i helga var eg faktisk ein ekte sinnatagg. Ingenting provoserar meg meir enn høgskulejenter med ungdomsskulementalitet som inviterer til fest, utelet nokre få og brukar kvelden på å snakke dritt om desse. Når først ein av desse jentene slenger ut ein kommentar om ein eller annan, henger resten av jentene seg på og skapar ei kollektiv oppfatting av at denne personen er sånn og slik. Faen, eg kjenner eg blir forbanna. Og skjeller ut jentene i klassen. Om eg er bitchy fordi eg seier det eg meiner og syns du er skutt i hovudet som slenger dritt om et menneske som du ikkje en gang har brydd deg med å bli kjent med, så kan eg gjerne være bitchy eg altså. Fint at du er så perfekt at du kan dømme resten da ;)

1 kommentar:

  1. Wæææ, eg blir imponert her eg sitter.
    Er stolt over deg!

    SvarSlett