Sider

....

fredag 2. april 2010

road house!

Har vore i(/på?) Snåsa i påska og besøkt Risten! Veldig koslig :) Vi har skravla, spela gitar og konsumert store mengder øl. Vi har chilla med family guy, og eg har tapt i alle spel som man kan tape i. Altså alt fra Fantasi til Legretto. Håplause kvinnemenneske utan konkurranseinstinkt, rett og slett.
Og no er eg tilbake i Bergen. Her er ingen mennesker, fordi resten av verda tydeligvis framleis har påskeferie. Og så var her ikkje brød, så eg måtte (....hold deg fast!) BAKE! Har aldri skrytt på meg høgtståande husmorevner, men er man brødlaus så er man brødlaus. Og man er da ikkje evneveik heller. For, som eg oppdaga, så er det faktisk ingen heksekunst å bake brød. Eller lage brun saus heller, for den del. Suck on it, desperate housewifes! Høhø.
Eg har forresten lagt att mobilladeren min på Snåsa, og har null batteri. Det suge litt, men har jo tross alt blitt vant til å vere mobillaus. Nevnte eg at eg har mista TRE mobiler, kun i februar? Forbruksvare.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar