Sider

....

søndag 18. april 2010

Hei Risten! Dette innlegget er faktisk litt til deg :) Men mest til meg da.

"This is my rifle, this is my gun
this is for fighting, this is for fun"

Hatt det på hjerna i TRE dager! Så no måtte eg sjå filmen.
Egentlig mest fordi den er rå.

Full Metal Jacket er en av mine mange favorittfilmar. Syns egentlig at A Clockwork Orange er bedre da. Risten, eg skulle jo utdanne deg! Her er ti must-see's! (Prøver å få med litt ulike sjangrer)

- Full Metal Jacket - OG "SURFIN BIRD" ER MED I FILMEN!!!
- A Clockwork Orange
- Inglourious Basterds
- Star Wars (hehehe!)
- Dark Knight. Rett og slett fordi Heath Ledger er genial.
- Trainspotting. Crazy shit! Men sjukt bra.
- Pulp fiction
- Reservoir Dogs
- V for Vendetta
- A Night At The Roxbury (Dødsmorsom!)

- og så kan du drite i å sjå Alice in Wonderland. Den sug.

Ps. Du må forresten sjå Boondock Saints også.

3 kommentarer:

  1. Ej må meddele at ej faktisk e litt redd filma.. Teit.. Men herregud såg jo den sykaste filmen i påska (etr at dåkke hadde reist), og den va faktisk skikkelig creepy! Donne Darko (grøssa når ej skrive det). Vekje om du he sett den, men omg.. den fucka heilt me hodet mitt. Etr den så he ej hatt skikkelig twisted drømma, som he resultert i våkenetter.
    Litt av det samme opplevde ej etr ej såg V for Vendetta (etr anbefaling fra dej:P).
    Så fra no av ska ej aldri meir sjå sånne filma! Kun komedia og actionfilma :)
    He sett The dark knight!! Yndlingsfilmen min!! Heath ledger e jo best! Eller var..
    Sett Boondock Saints me! Og trur ej he sett Pulp Fiction.

    SvarSlett
  2. Donnie Darko skulle d stå :P

    SvarSlett
  3. Ej VEIT. Donnie Darko e berre ekkel. Den jævlige kaninen, eller ka det no va. Sett den EN gang, and NEVER AGAIN!!! Men fikk du mareritt av V for Vendetta?! Den e no berre so skjønn! Elska den! :) Men Heath Ledger e/va best. Filmens Kurt Cobain. Eller, det var det kanskje James Dean som var. Men hey, who am i to judge ;)

    SvarSlett