Sider

....

tirsdag 13. april 2010

something about thea

Eg held meg stort sett for god til å svare på "spørsmål om deg selv," men alt er betre enn å måtte gå og legge seg.

Namn: Therese Dahl

Dersom eg hadde vore gut? Haggbart. Sånn at eg kunne blitt mobba og sparka rundt på skulen, opparbeida ei hatsk innstilling til verda, blitt maktsjuk for så å verte verdsdiktator.

Stjernetegn: Virgo. Populært kalla jomfruen, Jomfru Therese, Moder Therese, same shit.

Fødestad: Rotset, Volda, Noreg, Jorda, Universet, Kosmos.

Slik er eg: Glakristen ADHDkid med sterke emotendenser.

Drømmeyrke: Diktator. Eller shellansatt.

Eg ville helst budd: Der sola er.

Kva gjorde du i går? Våkna hos Silje, gjekk heim og vart drept av egen fylleånde. Never again.

Favorittfilm: V for vendetta

Favorittbok: Greven av Monte Cristo

æsj, no gidd eg ikkje meir... :( iknew it.. this is still for suckers. Gonatt

1 kommentar: