Sider

....

mandag 26. april 2010

ROI

Dagens lille meiningsytring:
en sang på norsk. Never been done before (ikkje av meg i allefall).

-----------
ingen skal fortelle meg hvordan mitt liv skal leves
det er bare jeg som vet hva som trengs og hva som kreves
kanskje er du skuffa over valga jeg har gjort
kanskje syns du at jeg har blitt voksen altfor fort

jeg ser ingen grunn til å stresse frem i livet
skaffe karriere og bidra til kollektivet
mange folk har før meg staket frem en gyllen vei
men jeg må ærlig si at deres mal passer ikke meg

jeg tar ei til takke
jeg har visse kvalitetskrav
skal aldri se tilbake
og se alt jeg har gått glipp av
mange ambisjoner
er så ofte til forgjeves
livet ditt er nå
og det er ment at det skal leves

alt er så perfekt og gjennomsyret av rutine
Jeg gjør mange feil, men de er i hvertfall mine
greit for meg om du vil være slik som alle andre
så lenge det ikke er meg du forsøker å forandre

4 kommentarer:

  1. Kjempebra sangtekst! Har du laga melodi til den også? I sofall må eg få høyre den :D

    SvarSlett
  2. takk for det søtami :D har jobba litt med melodien, er ikkje heilt fornøgd enda men skal få høre når eg er ferdig.

    SvarSlett
  3. Så fin tekst! Du e flink du flinkami :)

    SvarSlett