Sider

....

torsdag 29. april 2010

Hugleik på staur!

Eg er sjuk, forsov meg så eg kom to timar for seint på skulen, det høljeregner ute og eg er våt på beina.

Likevel er dette den beste dagen eg har hatt i heile år!
Kan nokon forklare meg dette???

Eg har ein skikkelig sånn god magefølelse, som når du veit at noko bra skal skje, men du veit ikkje kva.

Og så har eg lyst til å gjere nokon glad i dag! Veit ikkje kvifor, men eg har veldig lyst til å lage ein overraskelsesfest med ballong og kake til nokon, rett og slett fordi dei fortjener det.. Begynner eg å bli smårar....?

Kanskje eg berre har fått i meg for mykje sukker? :) Hehe... Vi fikk sånn "studentpose" på skulen i dag, med MASSE gratis godis! Og sidan eg ikkje et noko særlig snop, gjekk det sikkert rett i blodet!

THE ULTIMATE TOTAL SUGAR KICK!

- lagde meg ny header sjøl, så det så. Selvgjort er velgjort. Ka dåkk syns?

forresten. Photoshop er gøy :p Her er et før og etter bilde. Høh, scary shit!

Før:


Etter:




4 kommentarer:

  1. likte headern!:D

    ååh ej me vil ha gratis godis!

    SvarSlett
  2. Headern var bra, men det photoshop bilde ble SYKT!

    SvarSlett
  3. hehe "sykt" som i bra, eller berre sykt som i crazy? ;)
    jing: skal få free candy av meg du! ;D lett!

    SvarSlett
  4. Sykt som i hoggorm-skremmende vel! :O

    SvarSlett