Sider

....

mandag 12. april 2010

Knekkebrød med brunost?

Sitter våken midt på natta og venter på at brød skal bli ferdig i ovnen. Idiotisk å begynne på slikt seint på kvelden, men man må jo ha frokost. Men blir streeess å stå opp i morga!

Skal på visning i morga; et kollektiv midt oppe på nygårdshøyden! Håper eg får den (hvis den virker okay) for er ganske lei av å bo milevis utenfor byen. Virka i allefall ganske perfekt for min del, messy people som søker etter rotete leigeboer. Seriously, det er mulig. I didnt think it was. Men gidd ikkje å havne i kollektiv med crazyass ryddige folk som sutrer over rotet mitt, som er relativt uunngåelig. Eg er verdens mest rotete person!

Sitt og ser Cleveland Show, av rein kjedsomhet, siden eg har sett alle Family Guy-episodene til døde. Men guess what? CS sucks. BIGTIME. I allefall samenlikna med Familyguy! Cant beat that!

Eg hadde forresten et megagjennombrudd idag! I dag er dagen da skoa mine gjekk i søpla. Eg brukte ein time på å kvinne meg opp til å kaste dei, men når dei er så ekle at eg egentlig ikkje hadde lyst til å ta på dei en gang, var det nok på tide å innsjå nederlaget. Dette er skoa som har blitt med på roskilde to år på rad og aldri blitt vaska. Og så var dei fulle av hol. Og veit du kva? Det funker ikkje å impregnere holete sko. I have tried. Eg trudde faktisk at alt i verda kunne impregnerast og på magisk vis bli vasstett, men impregnering er ingen sak for en ekte bergensk regndag :(

Hm. No når eg ser dette bildet, begynner eg å innsjå at dei faktisk er kjempestygge! Men dei passa så bra til min hippiepersonlegdom.

Det har eg forresten tenkt på. Eg skal bli totally hippie. Make love, not war, lissom. Eg er jo på god veg da: veggis med forkjærlighet for kaos og hugleik. Jepp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar