Sider

....

mandag 5. april 2010

På med joggeskoa!

I dag var det skikkelig vår ute, kjempeflott.
Så flott, faktisk, at eg kosta støvet av dei gamle joggeskoa (ubrukt siden i haust!) og stakk ut for å trene vekk ølmagen. Eg har altså jogga i en time, opp og ned alle gater og smug på landås og omegn. Absolutt ikkje i toppform, oppdaga eg, men det skulle egentlig berre mangle ettersom at eg ikkje har sove på snart 24 timar...

Da eg jogga forbi Brann stadion, såg eg ein gammel mann som gikk og samlet flasker oppi rullatorkorga si. Så da spør eg, kva er grunnen?
a) Velferdssamfunnet Norge sin eldrepolitikk
b) Et sterkt ønske om en fin og ryddig park

Ikkje veit eg. Men moralen kan da og vere alternativ:
a) Drikk meir øl og kast meir flasker rundt, slik at denne gamle mannen får råd til tobakk i pipa
b) Drikk mindre øl og kast mindre flasker rundt, slik at denne gamle mannen slepp å vandre rundt med rullatoren sin klokka 9 om morgonen for å rydde opp etter deg

Eg stemmer alternativ c) Drikk fra boks.
- lettare å bære, men framleis råd til tobakk i pipa!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar