Sider

....

mandag 26. april 2010

Gamle damer leker best

Lite fra denne kanten i dag. Så eg følte for å meddele at, hey - eg har ikkje noko å skrive om!

Kanskje bortsett fra at eg nettopp har flytta, og allereide vil finne meg en ny plass å bo.
Folka er kule, leiligheita er kjempesentral og alt er flott, men kva hjelp vel det når INGEN vasker opp (og alltid bruker mine ting... alt er alltid skittent) og det er så rotete på kjøkkenbenken at man umulig kan greie å sette fra seg så masse som en hermetikkboks med mais. Og kjøleskapet flommer over av mat som ingen eiger. Pesto med pels, kjøttdeig som gikk ut på dato for en måned siden og melk med klumper er berre litt av det som står på menyen her hos oss. DIGG IN.


Tenkte at eg måtte sprite opp litt med et bilde, men av mangel på nye, vart det dette. Eg er for lat til å ta bilder rett og slett.

Fekk forresten sjå filmen fra danseveka idag! Utrulig gøy! Mange gode forestillinger, og med vår som høgdepunktet på slutten :p Hehe for vårt var faktisk kickass. Som er en film. Som eg ikkje har sett. Burde eg?

2 kommentarer:

  1. haha gler mej til å bo i kollektiv! Håpe ej e heldig me å bo atme folk me støv på hjerna... ;P

    Nais bilde:)

    SvarSlett
  2. takk! :)
    ej foreslår at ej du og silje finn oss et kollektiv ilag ;) så veit vi i allefall ka vi går til :p

    SvarSlett