Sider

....

torsdag 23. januar 2014

Oppgitt samfunnsborger

Dagens spørsmål: hva er egentlig leger sin samfunnsoppgave??

Og nå snakker jeg ikke om handlekraftige Dr. House-typer, men om allmennlegen på legekontoret. 

Når jeg går til legen, vil jeg at vedkommende skal FIKSE meg. Ikke henvise meg til spesialister, MR og til apoteket for å kjøpe reseptfrie legemidler.

For eksempel: i to år har jeg hatt en hevelse på "hoften" (rumpa) på størrelse med en golfball, og den klør og gjør vondt. Jeg gikk til legen, og hun påstod at hun ikke så noe. Tror hun at jeg er født med to og en halv rumpeball?? Hun sendte meg til MR, de sa at alt så fint ut, og det var det. Jeg har fremdeles to og en halv rumpeball. Som nå har kostet meg over 500 kroner.

Jeg har sluttet å gå til legen, og begynt å spørre de som jobber på apoteket. Kuttet mellomleddet, liksom. Mye billigere, og MYE mer effektivt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar