Sider

....

tirsdag 21. januar 2014

Hjemmespa

Jeg har begynt med en ny greie: hjemmespa! En helg i ny og ne låser jeg meg inne på badet med et (evt to) glass vin, musikk (helst Leonard Cohen) på høytalerene og det som måtte finnes av kroppspleieprodukter på badet. 

På fredag farget jeg hår, øyenbryn og vipper. Jeg renset og peelet ansiktet, fjernet neglelakk og la på ny. Jeg peelet kroppen og smurte inn hver eneste millimeter med MYE fuktighetskrem. 

En sånn kveld er balsam for kropp og sjel, jeg har aldri følt meg så fantastisk som etter noen timer på badet! Billig og effektivt :) Anbefales!

Ganske greit å ha frisørmamma som kommer med jevnlig forsyning av hårfarge! Sånn går det når en blondine plutselig bestemmer seg for å være mørk - da BLIR det ettervekst. FORT.




Av rense- og fuktprodukter sverger jeg alltid til Nivea. Har prøvd mye, men er som regel mest fornøyd med dem.

Til håret gjør Moroccanoil underverker!

Prikken over i'en når neglene får en sårt tiltrengt oppussing.

Resultatet - en sminkeløs, småpussa og overlykkelig meg - skal jeg spare dere synet av!

2 kommentarer:

  1. Aaahhhhh.....hørtes fantastisk ut <3

    SvarSlett
  2. Haha, høres ut som noe jeg burde ha begynt med og!

    SvarSlett