Sider

....

mandag 13. januar 2014

Bruksanvisning

Jeg er definitivt ikke verdens mest ryddige menneske, men er det EN ting som irriterer meg (unntatt gulvtepper som ligger skjevt) så er det tomme melkekartonger på kjøkkenbenken. Hvor vanskelig kan det egentlig være å hive dem i søpla? (Og så blir man ekstra irritabel når man har trekt visdomstann og går med betennelse på femte dagen)

Det verste er jo egentlig ikke de som bare plutselig er der når du står opp om morgenen, bortsett fra at de er utrolig irriterende. Nei, det aller verste er når du har vært hos mor og far i to uker, og kommer hjem til en kartong som, etter lukten å dømme, har stått der omtrent siden dagen etter du dro.

Ettersom at jeg bare det siste døgnet har kastet to kartonger etter Audun, måtte jeg gå ut ifra at han ikke visste hvordan man gjør det, og sende ham en bruksanvisning. Og siden han slettes ikke er alene (å neida, jeg har bodd i kollektiv med en melkekartongsamler for mye!) vil jeg dele bruksanvisningen med dere. 

Helt vanlig melkekartong, mannen med melkebart er bare en bonus. 

Du bretter....

..og KASTER. 

Sånn, da har jeg gjort dagens gode gjerning. 

1 kommentar: