Sider

....

mandag 20. januar 2014

Ingen Fotballfrue

For en stund siden (da jeg skrev en kommentar om hennes post-gravidmage her) begynte jeg plutselig å lese bloggen til Fotballfrue Caroline Eriksen, og jeg skjønner VIRKELIG ikke hvorfor jeg gjør det mot meg selv! Sånn som i dag, da jeg tittet innom, hadde hun skrevet "God mandag, sprekinger!" (Ikke myntet på meg altså..) "Jeg tipper det er flere enn meg som allerede er ferdig med ukens første treningsøkt?" (Nei?! Nei nei nei. Jeg har ikke hatt treningskort siden jeg var gravid i andre måned med Hennika. For tre år siden. Så NEI, jeg er ikke allerede ferdig med ukens, for ikke å snakke om ÅRETS, første treningsøkt!! Plutselig har jeg fått dårlig samvittighet fordi jeg liker kjeks, sjokolade og kakao med masse krem, og fordi jeg ikke gidder å trene. Men kanskje kan Fotballfrue lære meg å bli et bedre menneske..? Hehe, lykke til!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar