Sider

....

lørdag 26. september 2009

Det skjer ting
heile tida
Hovudet mitt er
stappfullt

Eg vil berre fikse alt.
Eg vil at alle skal ha det fint, og ikkje være ensomme.
Marcus seier eg er ein Kirsten Giftekniv,
men det trur eg ikkje. Eg er berre litt pimp ;) haha..

No er eg ferdig med første praksis. Var kjempemegasuperduperlærerikt!
Men det er så masse som skjer, overalt, heile tida. Jobb, skule, lekser, venner som har problemer, eit press om å være sosial H.E.I.LE T.I.D.A. Eg føler at eg skulle hatt en sånn "gåtilbakeitid"-dings, for eksempel en sånn som dei hadde i Harry Potter. Det hadde vore litt greit, sidan 24 timar i eitt døgn er så altfor lite.
I går spiste eg TO måltid: eit rundstykke klokka 08:00 om morgonen, og ein falaffel klokka 02:00 på natta. Når man har mykje å gjere på veldig kort tid, blir eting litt nedprioritert. Og det kjennes som kroppen går på tomgang.

Men tross alt. Eg er jo veldig bortskjemt da! Eg er heldig som har ein jobb, får ta ei utdanning, og har venner som vil være saman med meg, og som stolar nok på meg til å fortelle ting. Så eg kan faktisk ikkje klage. Kjempeheldig er eg! (Og ein bortskjemt drittunge)

Kosemoseoverdose

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar