Sider

....

mandag 29. september 2014

Slem, bakteriofobisk kjæreste

Jeg lever på lånt tid! I helgen hadde Hennika spysjuka, og siden hun og Audun var på hytta håpte jeg at jeg hadde styrt klar av svineriet. Men neida! På søndag kom Audun hjem og var sykere enn sykest, og jeg har låst ham inne på et rom i kjelleren til han blir frisk, samt desinfisert alle flater i huset med klor og sprit. Stakkars Audun har verdens kjipeste kjæreste, den eneste sykepleien han får er brus og potetskruer, men også (jeg lover!!) masse, masse medfølelse. Jeg er vanligvis ikke bakteriofob, men JEG HAR IKKE TID TIL Å BLI SYK!! Jeg har endelig fått mitt første ukesoppdrag som vikarlærer og er ekstatisk, så ikke pokker om noen hersens bakterier skal få komme her og ødelegge for det. Så nå har det gått 29 timer siden omgangssyken entret inngangsdøra, og jeg er foreløpig frisk. Kryss i taket for at det varer!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar