Sider

....

tirsdag 16. september 2014

Bursdagslykke

På kommando fra mor må jeg dementere det pessimistiske, småsure bursdagsinnlegget fra forrige uke. 

Jeg som i forkant hadde sett for meg en hverdagsbursdag som forbigikk i all stillhet, ble helt overveldet av all omtanken og oppmerksomheten jeg fikk fra de herlige menneskene rundt meg. På jobb fikk jeg sang og gratulasjoner, og her hjemme fikk jeg sjokolade og blomster av Audun, før det var duket for kakefest med barna i nabolaget, etterfulgt av at to kjekke "nabofruer" spanderte middag og tok meg med på shopping! 



På fredag var jeg og Audun ute på byen sammen med et vennepar av oss, og min bursdagsgave fra min snille kjæreste ble hotellovernatting, middag og standup-show. Beste bursdagsgaven jeg kan forestille meg! 


Så da fikk jeg altså både barnebursdag, hverdags/husmorsbursdag og voksenbursdag! Jammen glad for at jeg bestemte meg for å bli 26 år i år likevel. 

Morgenen etter byturen insisterte jeg på hotellfrokost, på tross av at timene på hodeputa hadde blitt få, mens Audun på sin side begravde seg under dyna og nektet å bli med. Men når mannen ikke vil bli med til frokosten, fikk frokosten komme til ham! (I form av egg og et bacon-fjell)


3 kommentarer: