Sider

....

mandag 8. september 2014

Helgeupdate!

Denne helgen har vært ganske så bra! 
I går (lørdag) dro Audun på ølfestival i byen med en kompis, og Hennika og jeg endte opp med å gå rundt i byen og se i butikker. Hennika fikk en supermyk tigerdress, vi sjekket ut utvalget på lekebutikkene og spiste middag på kinarestaurant.


Litt turning oppe på taket på Bystasjonen måtte til før vi kunne kjøre hjem!



På kvelden satt Audun og jeg i hagestuen og koset oss med serien Parks and Recreation, min nye favorittkomiserie. Rob Lowe er fantastisk morsom!

I dag har vi vært på Leo's lekeland sammen med en venninne av meg og datteren hennes, spist is og lekt.


I kveld har vi vært i Fyllingsdalen og feiret bursdagen til svigermor, spist masse god mat, og Hennika og kusinen fikk bade sammen i Besto sitt stooore badekar! Slikt er stas.

Nå er jeg så mett på pizza, muffins og godis at jeg føler meg gravid i 9.mnd med en matbaby! Hjeeelp...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar