Sider

....

onsdag 22. februar 2012

To bilder som får meg til å le...


OK, det første: den gangen pappa jobba på bilbutikk fikk jeg en pakke i posten, innepakket i denne posen.. Og fikk latterkrampe, så klart!!

HALLO?! Jeg skjønner at du får pose på rema 1000 til å putte varene dine oppi, men ærlig talt så tror jeg at du ville trengt en LITT større pose til bilen din! :D






....og dette!! HAHA HERREGUD!! Gav bort telefonen min til Risten, med alle bildene på... Så i julen fikk jeg tilbake dette praktfulle bildet!

Jg tipper at Audun blir sur for at jeg legger det ut, men tro meg, IT'S WORTH IT!! :D

2 kommentarer:

  1. Tok du vare på posen?? :)))))))

    SvarSlett
  2. Hehe joda, en liten stund, glemte den på badgolvet en måneds tid... Ikkje med vilje altså, den beli liksom bare en del av invertaret :))

    SvarSlett