Sider

....

tirsdag 21. februar 2012

Om alt og ingenting

Hver gang jeg har vært hos legen, har jeg fått spørsmålet; "føler du deg gravid?" HVA SLAGS SPØRSMÅL ER DET?? Hvordan FØLER man seg egentlig gravid? Jeg har blitt like forvirra av spørsmålet hver gang, så jeg har jo bare nikka og smilt og svart at - joda, jeg føler meg gravid..

Men nå i det siste har jeg begynt å skjønne hva de mener.. Jeg blir rørt til tårer av den minste ting, som reklamen for plan-fadder som gikk på TV i sted, eller BJØRN EIDSVÅG-LÅTA som gikk på radioen i dag tidlig! Det er rett og slett flaut, jeg som pleier å være så tøff?? (hehe) Og så har de stakkars hoftene mine funnet ut at de rett og slett ikke gidder mer, så der fikk jeg den! Takk for det, liksom. Skal godsnakke med de, så kommer det seg kanskje...

Ja, og så en annen ting. Audun har jo reist på guttetur, og her sitter jeg og blir gal av lengsel! Men en annen som tydeligvis savner ENDA mer, er den lille i magen! Herlighet, helt siden han dro har hun drevet og straffet MEG for at han drar, sparker og slår som en gal! Med det samme han kommer hjem er jeg overbevist om at det blir fred og ro igjen.. :)

"Hvordan er man gal av lengsel," spør du vel?

Her er fem sikre tegn:
1. Man legger seg før klokken 22, og leser kjærlighetsromaner til man sovner med lyset på (tok bare og begynte med den flaueste jeg......)
2. Man tar bilder av seg selv på badet
3. Man skriver blogg
4. Man logger på skype, for så å bli sittende og stirre på skjermen i fem timer, i håp om at han skal ringe
5. Man spiser brødskiver til middag, fordi man ikke gidder å lage middag til en

Ja, og så laster du ned en nedtellings-app til telefonen som viser hvor mange dager som gjenstår før han kommer hjem.... JEPP, det har klikka for meg!

Men mandag reiser jeg hjem til mor og far, og krysser fingrene for at litt kjærlig foreldreomsorg får tiden til å gå :) Gleder meg til Volda!

2 kommentarer:

  1. Blir så kjekt å få deg heim,snuppa vår :))Så kan vi dulle med deg,og btw,her er maaaaange kjærlighetsromaner,og trur at PAPPA sikkert kan finne Bj,Eidsvåg-musikk til deg :) Kjenner at det er lenge sia jul no <3

    SvarSlett
  2. Hahahaha takk for det, men kanskje best å ikkje fyre på det bålet... Nok snørr og tårer som det er! :D Men gleder meg til å komme heim!! :))

    SvarSlett