Sider

....

torsdag 2. februar 2012

Plutselig februar!

Litt lilla, litt uferdig. Og så
døren da, med en aldri så
liten "audunsk" touch.
Er omsider ferdig utflyttet og utvasket fra leiligheten på Landås, og har permanent adresse Langtvekkiskogen, 5131 Nyborg. Veldig koselig å skulle bo sammen med Audun, ingen jeg heller ville bodd med!

Denne helgen fant gutten på at han, siden han måtte dele huset sitt med to damer, skulle ha et gutterom i kjelleren, og gikk derfor i gang med å bygge en diger vegg midt i kinorommet. Når det så kom til å skulle male, gikk han hen og (ved en feil) kjøpte ELLEVE liter LILLA MALING, sånn at jeg skulle "få lov" til å male.. Var helt greit, liker å male jeg. Og så har det også en tendens til å se ut som den Tasmanske djevelen har vært på ferde når visse andre går løs med malekosten... Men det ble i allefall veldig fint, og veldig LILLA, når vi endelig ble ferdige! Og så har vi omtrent 9 liter lilla maling til overs, så vi vurderer å male resten av huset i samme fargen.... 

I dag var jeg hos legen, og jammen fikk jeg ikke sneket meg til en aldri så liten ultralyd... Nå har jeg sniktittet hele fire ganger, men det er så koselig å hilse på! Og vesla ligger inni der og danser og gleder seg til mai! 

Nå begynner det endelig å vise at jeg er gravid, og ikke bare feit! Så i dag, 23 uker og 6 dager på vei, har jeg endelig turt å kjøpe en bukse med stretchy liv.. Tidligere har det liksom vært litt flaut å gå inn i mamma-avdeligen på H&M og se ut som jeg trenger mammabukser fordi jeg har vært litt for ivrig med kakeboksen i julen. Bukser som ser ut om bukser er en kjærkommen variasjon fra de enorme tightsene som jeg har bodd i siden jeg vokste ut av julebuksa mi i begynnelsen av januar!

Jeg har forøvrig også drukket te med Ashley på Cafè Opera. "Gå ut og drikke te" har blitt min erstatning for å "gå ut om ta en øl," men har vist seg å være like hyggelig. Og så hjelper det, egoistisk nok, litt på selvfølelsen å se lille, runde frøken Ashley, som er sprekkeferdig og har termin om to uker! Hun skal ha en gutt, så da er jo svigersønnen allerede i boks!


5 kommentarer:

  1. Åå så fin mage! Gler meg til mai! :)

    SvarSlett
  2. ÅÅÅÅH FINE MAGEN! <3 ej me gler mej!!! yaaay :)

    Risk

    SvarSlett
  3. Taaakk søtinga!! <3 Spent no! :)) Håper du kommer til Bergen i mai, Risten, im gonna need u ;)

    SvarSlett
  4. Eg vil gjerne komme til Bergen i mai! Veit du kor tid i mai du he termin? :)

    -Risk

    SvarSlett
  5. Termin 27. mai! :) Men om viljestyrke går i arv er det nok trygt å anta at den lille har tenkt å bestemme sjølv ;)

    SvarSlett