Sider

....

onsdag 15. februar 2012

Ååååå så tøff!

Jeg ville bare si noen ord om Lars Monsen.

Navnet "Lars Monsen" har de siste årene blitt synonymt med "mannemann." Mannen kunne nok uten problemer ha labbet naken over nordpolen og sovet i et isbjørnkadaver, om han bare fikk ideen.

Problemet med Lars Monsen er at han får alle oss andre til å føle oss som late, pysete slappfisker med ølmage og dårlig ånde. Og mest sannsynlig stemmer det vel også, i de aller fleste tilfeller.

Og når alle bikkjene hans ligger på rygg og ber om nåde i protest mot nok en selvmordstur ut i "Norges vakre, frie natur," sleper han med seg stakkars, intetanende mennesker ut i skauen for litt real gøy og moro. Og mangler du en arm eller et ben, stopper ikke det Monsen. Han kan bare sparke deg i rompa til du når toppen; null stress!

Jeg syns egentlig ikke at den godeste herr Monsen er så voldsomt svær jeg, altså. Han er liksom FOR mandig. Når man støtt skal gjøre et poeng ut av hvor mandig man er, blir det bare masete. Jeg er evig fornøyd bare mannen min kan skifte dekk på bilen, jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar