Sider

....

tirsdag 4. mars 2014

Mandagstur

I går var vi i Stryn, og Hennika har lært to nye ord: "rosa" og "traktor." I Stryn har de nemlig TO rosa traktorer! ("Osa takto!")








Hun fant ut at de også gikk an å henge på:














Selv om det gikk med en del tid på traktorene, fikk jeg også tid til å handle litt, og jeg er så fornøyd med kjøpene at jeg skal klinke til med et antrekksbilde! Når man først skal være fjortisblogger får man gjøre det skikkelig. 

Kjøpte en lys, småslitt "boyfriend-jeans" og en beige, tynn topp med små blomster. Jeg ble så glad for å finne en løs dongeribukse som passet til min lange, smale kropp, og som ikke fikk meg til å se ut som en prepubertal gutt. Jeg likte også godt kontrasten mellom den røffe buksa og den søte toppen. Nå kan våren bare komme, jeg er klar!Har forresten bommet litt med foundationen.. Skulle kjøpe nr. 105, men kjøpte i stedet 115. Ca 10 nyanser for mørk! Greit nok at det er fint med litt farge i ansiktet, men akkurat nå ser det ut som hodet mitt er skrudd på..




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar