Sider

....

mandag 12. desember 2011

Tidsklemma

Til jul ønsker jeg meg et døgn med flere timer, og en uke med flere dager. Seriøst.
Nå er det så mye som må gjøres at jeg blir helt tiltaksløs og ender opp emd å gjøre..... ingenting. Og så blir det skippertak, som vanlig, og alt blir bare halvveis.

Nå har jeg eksamen på onsdag, men får man tid til å lese da? Neida. Fredag måtte jeg inn og ha veiledning på en diger matteoppgave som skal skrives, så resten av fredagen gikk med til å bearbeide den oppgaven. Og hele helgen gikk jo som vanlig med til jobb, man må jo ha penger til julegaver! Men så har man jo liksom ikke tid til å handle julegaver da... Og i dag, DA skulle jeg liksom legge meg i selen og jobbe med eksamenslesingen. Men neida. Da var det veiledning til en ANNEN stor oppgave, som skal leveres EN UKE ETTER DEN FØRSTE!!! Hallo?!?! Så nå sitter jeg og skriver to oppgaver, PLUSS leser til eksamen. 2000 ord på ene oppgaven, 500 på andre og halvveis gjennom pensum til eksamen...

Hvis du vil ha tak i meg, ligger jeg i fosterstilling under PC-bordet på datarommet. Snakkes i 2012!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar