Sider

....

mandag 5. desember 2011

Nuts

NB! Dette innlegget kan inneholde spor av nøtter.

Det eneste som er kjipere enn å drikke alene, er å spise middag alene. Så nå når Audun er i nordsjøen blir det liksom bare tull av hele middagsgreia.. Sånn som i dag, da ble det en pose hasselnøtter til middag. Og nå er jeg rimelig sikker på at jeg er allergisk mot nøtter, hele munnen min er tørr og nummen, og tunga mi er altfor stor liksom. Nå kan det jo hende at det bare er jeg som er paranoid altså, men det er i allefall så ubehagelig at jeg rett og slett bare går og legger meg.



Men før jeg gir meg, må jeg bare dele en vits:

Det var en mann som gikk gjennom et galehus. Midt i korridoren der så han en fyr som stod og jokket en pose med nøtter, så han spurte ham hva han drev med.

"I'm fuckin' nuts!"

HAHA! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar