Sider

....

fredag 16. desember 2011

@home

Wow, check it out: jeg har lært meg at en krøllalfa+et sted betyr location, liksom. Og som man sier; location is everything! Nå er det Location:Volda som gjelder, med matoverdose og familiehygge i lange baner! Og så skal alle ta på magen min, merkelig.. Bare pass deg ellers tafser jeg tilbake!

Landet i går, etter en times venting på Flesland. Hadde nesten ingen bagasje, siden jeg endte opp med å sove i huset til Audun siste kvelden, i stedet for å dra hjem og hente koffert, som jeg hadde planlagt. Derfor ble det bare håndbagasje, i form av en liten veske fylt til randen med julegaver, fem klesplagg og noe undertøy. Optimistisk.... Så allerede i går, ankomstdagen, gikk jeg og kjøpte meg en ny bukse, SÅ LENGE VARTE DET! Bare så irriterende at jeg må kjøpe bukser i str. 1000, og så vet jeg at de
1. Er for små om en måned
2. Er for store senere
Så for øyeblikket er jeg anti-shopper deLuxe. Kjøper egentlig bare julegaver jeg. For tenk; SNART ER DET JUL!! Så nå er jeg supersnill, for jeg har hørt at

JULENISSEN SER DEG!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar