Sider

....

tirsdag 20. desember 2011

Fordi det er fett

Smørkrise? Ikke her i huset!
Ikke at vi har så mye smør, altså, men jeg tror egentlig ikke at jeg har smakt "ekte" smør, så da blir det jo liksom heller ikke krise av det.

Men jeg har tenkt på en annen ting. Greit nok at alle butikkene er tomme for smør, men fløte her de jo masse av. Og du trenger ikke å piske fløten så veldig lenge før den blir...... ja, nettopp: SMØR. Så jeg skjønner virkelig ikke krisen!

"Her i huset" er forresten Volda, hvor jeg har vært siden torsdag, og hvor jeg skal være en god stund til. Hvor vidt det er "hjemme" er jeg ikke helt sikker på. Litt "hjemme" er det jo, når jeg kjenner etter. I min egen leilighet er jeg egentlig ikke "hjemme" i det hele tatt, for å være ærlig. Merkelig nok er jeg aller mest "hjemme" hos Audun, og der bor jeg ikke engang. Rart man blir forvirret?

Tiden i Volda har gått fort, og jeg har både fått besøkt bestemor, sett mange venner som jeg ikke har sett på en stund og kjøpt de siste julegavene. Veldig greit å være i mål!

Jeg har forøvrig liksom fortrengt at jeg har en oppgave som skal leveres i januar.........

Men tenk, nå er det 20. desember, og bare fire dager igjen til jul! Alle gavene er i boks, og jeg går bare rundt og tripper og venter på juletreet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar