Sider

....

søndag 4. desember 2011

Status Quo

Nå har jeg jammen meg blitt voksen. Jeg har blitt så voksen at jeg til og med har sluttet å bli sint. Sånn skikkelig sint, mener jeg. Nå blir jeg bare irritert, frustrert eller oppgitt, sånn som voksne mennesker blir på andre mennesker som IKKE oppfører seg som voksne mennesker.

Og så har jeg begynt å legge meg. I "gamle dager" pleide jeg å sitte oppe helt til øynene sved og kroppen til slutt bare kortsluttet. Nå driver jeg og legger meg med en gang jeg er trøtt liksom. Hva skjer med det? Snart begynner jeg vel å stå opp klokken fem om morgenen for å luke blomstene.. Huffameg.

Jess. ELLERS, WHATS NEW??

1. Jeg har en "bolle i ovnen," som man sier. Og vet dere hva? Det tar laaaang tid å bake en baby! Min har ligget der i bare fire måneder, så den får nok ligge litt til. Og så er jeg suuuuuuper-paranoid for altmulig!! For noen uker siden ble jeg så paranoid at jeg dro til legen for å sjekke at alt var OK med lille Bolla, så da fikk jeg se at lille nurket lå og sprella. Ganske merkelig, surrealistisk egentlig. Men på en fin måte, så klart. 26. desember blir det ny ultralyd, så får se da om alt fremdeles er OK. Jeg er bare LITT livredd altså........
Utsikten fra verandaen hjemme :)

2. Audun har bygget seg et lite hus på terrassen, som han har tenkt å innrede med gyngestoler, og sitte og patte på en sigar og nyte cognacen sin i fred og ro. Gamlefar forbereder seg på alderdommen, med andre ord.

3. Snart eksamen, og så er det JUL!!! Gleder meg som en unge på julaften til å reise hjem, og være hjemme LENGE!

2 kommentarer: