Sider

....

onsdag 16. juni 2010

Operasjon Kamikaze

Så utrolig gjennomført fantastisk konsert i går! Jeg er fremdeles i ekstase.

Etter konserten stakk vi på Friday's og kjøpte superposhe drinker, fordi det var litt morsomt, og så fant vi ut at vi skulle kjøpe en Jack og en tequila hver. Innser nå at det kanskje ikke var den beste ideen jeg har hatt, siden det ganske kjapt ballet på seg, men dødsmorsomt! Høydepunktet var selvfølgelig Silje sitt iherdige forsøk på å være fin dame med überhøye hæler og 5 i promille.. haha! (sorry kjære, det MÅTTE nevnes ;))

En liten pubrunde og mange shots seinere endte vi opp på dubliner, og jeg spurte bartenderen om han trodde jeg kunne takle en shot til. Han sa at jeg sikkert tålte to - så jeg kjøpte tre... :) Men så dukket det på mystisk vis opp drikke fremfor meg heile tida, så jeg mistet kanskje litt tellinga? Møtte noen kjempekoslige folk der, og jeg og han eine fant ut at vi skulle spille biljard. Jeg tapte overlegent, for å si det slik: den eneste kula jeg fikk nedi hullet var den jeg egenhendig løfta opp og putta oppi.. Pluss den hvite. Trodde det var slikt som gav ekstrapoeng jeg ;)

Forresten så kom jeg meg hjem for egen maskin den kvelden; er egentlig kjempeimponert over meg selv! Jeg fant ut at det var best å krype, for da var jeg i allefall sikker på at huet kom først...

3 kommentarer:

  1. Var dritartig i går! Haha, mange artige folk som er ute ein tirsdagskveld i Bergen by.

    SvarSlett
  2. Hahah! Dritmorsom!! "Jeg fant ut at det var best å krype, for da var jeg i allefall sikker på at huet kom først... "

    litt avbrekk fra nervøsitet og skjelving, her ej sitte om skal straks ha norsk eksamen. 3 minutt til! :D

    Ps: saknar deg.

    SvarSlett
  3. Heavy kveld ja, herlig ;) Utrulig mange speisa folk der ute, men kva er vel kvardagen uten litt craaazy? ;) Apropos crazy: Risten! (hehe) Er det hold i ryktet om at du blir med på Sverigetur?? Thumbs up! Savner deg dødsmye, og kva er vel en sommer uten deg? :)

    SvarSlett