Sider

....

søndag 6. juni 2010

Summertimes

Når sant skal seiast så må gjengen vår være verdens dårligste på planlegging.

Eg aner ikkje kor mange ganger vi har snakka om at vi burde ta oss en sydentur
sammen, eller andre kule ting som aldri har blitt noko av.
(Joda, vi har også gjort en GOD del fantastiske ting, det skal eg vedgå! Snåsa, anyone? :P Eller Muse!)

Men denne sommeren har eg, for første gang i voksen alder, VELDIG lang sommerferie, og det tenker eg å utnytte til fulle! Eg vil sjølvsagt henge litt i Bergen, siden Bergen tross alt er Norges fineste sommerby (i det minste når sola skin). Eg elsker Bergen og alle dei flotte menneska eg kjenner der.

Andre ting eg tenker å gjere:

15. - 17. juli: Kjøre til Sverige og stikke på Arvika-festivalen! Like over svenskegrensa, og med artister som Babyshambles, Volbeat, Yeasayer, In Flames og Regina Spektor.

21. juli: Feire bursdagen til Silje så klart

23. - 24. juli: Malakoff. Gikk glipp av festivalen i fjor, men i år stiller eg sterkt. Promise!

I tillegg hadde det vore kjempestemning med en
utenlandstur, enten til Frankrike, Italia eller Irland. Evt Nord-England? :) Og forhåpentligvis får vi tatt oss en tur nordover til Tromsø for å besøke Risten! Hadde vore herlig om vi fikk med heile gjengen nordover.





4 kommentarer:

  1. Enig me dej, angående planlegging! :P
    Heldig du e som he lang sommeferie! Ej e so lei mej for at d ikkje blir voldasommer på mej!! Men e så fullstendig blakk som d e mulig å bli... 8kr på kontoen.. hatt d i 2 veke no. Vil ha jooobb og penga! He leita jobb som en gal i Tromsø, og no e d berre å vente på at dei ringe og bekrefta "Hei, Risten Anine, du er så heldig og fått deg jobb her hos oss! Vi er kjempekoselige menneskefolkj og betaler masse cash for at du vil jobbe her hos oss!"
    Uæææh vil grine! VIL på MALAKOFF!
    Kor tid begynde skulen din? Ej go Danny blirkje å flytte inn i leiligheita våra før i august en gong! Dei skal pusse opp der og sånn. Bajs.

    SvarSlett
  2. Koselige bilda forresten :)

    SvarSlett
  3. Du, ej he tenkt på en ting. Det hadde faktisk vore billigare om ej, Silje og Ingvild gjekk sammen og spleisa på en Voldatur til deg, enn at alle vi tre skal reise nordover.. Berre en tanke :P Får tenke litt på den der... Hadde vore kult å få deg nedover i allefall. Veit ikkje når ej begynner på skule, midt i august en gang trur ej. Men skal begynne å flytte inn i ny leilighet 1. juli, gleder meg! :D Blir så braa! Hehe.. Får komme og besøke oss i Bæærrgen når du får tid, masse plass til deg og din kjære ;)

    SvarSlett
  4. hehehe og bilda knabba ej fra Silje, så det er nok dit skryten skal rettast ;)

    SvarSlett