Sider

....

onsdag 9. juni 2010

Eg må berre.....

.....dementere det innlegget om kor kjipt det er å være heime. Som eg skreiv i kommentaren under, var innlegget skrive midt på natta, og var i realiteten et sutreinnlegg angående kor kjipt det var at det var null action rundt meg KLOKKA HALV TRE PÅ NATTA. Jaaaada, eg er eit hyperaktivt B-menneske med behov for regelmessig stimulans. Så, etter en del kommentarar fra folk her heime, må eg berre understreke at - Jædda, det er kjempekoslig å være heime.

Hehehe, det hørtes egentlig litt sarkastisk ut. Men Volda er koslig, det er sol, folka er bra og eg får faktisk GJORT ting - ting som egentlig burde vore gjort for lenge sidan. Til dømes å lese til teoriprøva? Var det ikkje nokon som hadde en ambisjon om lappen innen sommaren var omme..? Og så tenker eg sånn; at om alle dei merkelige menneska som råner rundt i Volvo 240 og hører Rosa Hellikopter på full styrke greier den derre prøva, så skal vel for svarte eg og greie den! :p

5 kommentarer:

  1. U can do it!!! :D

    SvarSlett
  2. Eg har faktisk sett deg for meg i nettopp en 240.... YEAH!... med armen ut vindauga og med litt annen musikk en føkkingsk rosa helikoper..

    SvarSlett
  3. ugh?! du har sett for deg det du altså.... kan love deg at det SKJER ikkje :P Einaste bilen ej egentlig he lyst på e kanskje monstertruck. Ellers kan det berre være :P

    SvarSlett
  4. jaaaa du klare den!;) så e d rånings t svenskegrensa!!

    SvarSlett
  5. Absolutt! :) Får berre legge meg i selen, kjipt om lissjesøs får den først :P

    SvarSlett