Sider

....

søndag 6. juni 2010

Fuck this - im goin home ;)


Etter vel overstått eksamen og påfølgande feiring tek eg ei velfortjent ferieveke akkurat.... NU! :)

Vi hadde semesterets siste eksamen på fredag; bandeksamen. Dette innebærer basically at vi setter sammen et set med sanger der alle må
- synge på minst en
- spele bass på minst en
- spele trommer på minst en

Derfor var det altså duka for en fire timer lang konsert av ganske varierende innhold: alt fra "Sommer i Lærdal" til White Stripes. Vår gruppe fikk ganske så mykje skryt fra sensor, og mannfolket trudde at EG var proff trommis! HAHA! Men hey, sjølvtillitsboost DeLuxe! Nais.

Etter overstått - og bestått - eksamen samlet vi sammen en gjeng og stakk til Osterøy og grilla til sola gikk ned og vi var tomme for øl og mat. Seinere stakk eg til Silje - betre seint enn aldri.. Vi delte den flaska med vin som vi egentlig skule nyte og yte på mandag (det var da eg ditcha bestevenninna til fordel for Axl Rose. Fail). Ut på kvelden vart det øl og byen og trekkspelmannfolk på gata, øl og dansing. Og øl.

Silje sov over hos meg siden John og June skulle låne rommet mitt i helga, og eg skulle ta flyet (relativt) tidlig. Men gjett kven som presterte å GLØYME å skru på alarm da? YESaire. Shit. Så våkna av at telefonen ringte, hoppa oppi skoa og sprang som en gal til flybussen. Ankom Flesland idet det vart annonsert "gate closing" på flyet mitt. Panikk?! Eg var retard comin through i sikkerhetskontrollen, sprang som ei gal kvinne og rakk flyet på håret. Am I good or what?

Så no er eg heime og berre slasker rundt. Egentlig ganske digg. Stakk nesten direkte fra flyplassen til Ålesund sammen med Stine og Joakim, og Stine gikk som vanlig amok i praktisk talt alle skobutikker som var å finne. Kva skal ett menneske egentlig med 400 par überhøghæla sko??? ....whatever floats her ship..

Vel tilbake i Volda vart det grillmat og kos, og så har eg fått meg en etterlengta hårklipp. Langhåra jævel. Jess... Makin sweet earlove with Leonard Cohen atm. Så godnatt :)

2 kommentarer:

  1. Haha, ej må berre le! Du e så "Risten" på tur! Hekje tellinga på kor mange gong ej he forsovve mej til flyet, og høgtalerane rope "Risten Anine Gaup, kan de vennligst møte opp på gate .... flyet letter straks!" Springe og kave mej forbi alle folka i sikkerhetskontrollen som kjeft mens ej rope "unnskyld, unnskyld!" But hey, atleast så unnskylder eg meg ;)Mildt sagt retard coming through :D
    Og forresten så MÅ du spele tromme for mej! Vil høre deg spele! Du MÅ jo være go når sensor trudde du va proff! Maybe u are? ;)
    Kordan du he klipt dej da? :)

    SvarSlett
  2. HAHA ja det e faktisk heilt sjukt, trur ikkje noken av oss e noke bedre enn den andre... Silje og Ingvild som greidde å miste bussen på fergekaia langt nede i dalane på vei til Bergen? Eller ej som presterte å GLØYME å gå av ferga og vart med tilbake? (og dermed mista bussen og måtte haike til Ålesund?) JEezzz... Sick:P Men joda, ej var no veeeldig unnskyldande, og alle jaga meg praktisk talt forbi ;) Hjelp å sjå ut som man er på nippet til å grine. Dramaqueen, who?? :P
    He berre klipt meg kortare, var gaanske slitt..

    SvarSlett