Sider

....

mandag 7. juni 2010

Zzzz...

Er heime i Volda right about now, kjeder meg så infernalsk mye. Herregud, her er jo ingen liv. Nada. Akkurat denne veka fant Ingvild på å reise til Bergen, og John og June bor in my casa ennå trur eg. Og ingen har sommarferie enda. Og plutselig er det ikkje en gang mennesker på msn. Har verda dødd rundt meg? Jau. Booooring.

For å få tida til å gå har eg padla kajakk på Kjeldsund. Og så har eg jogga til Grefsneset og tilbake. Somebody please save me, teller dagene til eg kan reise tilbake til Bergen og ha et liv.

Ok, litt konstruktivt er det jo. I dag har eg lært å lukeparkere. Egentlig berre flaks at eg fikk det til, men likevel. Kanskje eg skal gidde å bla gjennom "veien til førerkortet," sånn at eg med tid og stunder greier å ta lappen?

2 kommentarer:

  1. DU, d blikke mere moro enn du lager sjæææl!
    Ka me å hengje me Frode og co? Dei e jo morsomme! :D

    SvarSlett
  2. Hehehe, et LITT småemo innlegg sånn midt på natta ja? Ej hadde faktisk hatt det gøy i går, masse som skjer heile tida, men akkurat da, klokka halv tre på natta, var det NULL action rundt meg og ej va kjemperastlaus :P Rart med det... hihi

    SvarSlett