Sider

....

fredag 2. juli 2010

Viva las Danmarksplass

Da har jeg satt meg vel til rette i min nye casa. Er så digg!! Etter flere vandrevender med bossekker, ryggskker & god knows klokka midt på natta er jeg sliten og happyhappy Danmarksplass-beboer.

Var ute og mala byen rød i går, og mista alt som går an å miste. Fant heldigvis igjen telefonen min da, som jeg greidde å legge igjen da vi gikk fra et utested til et annet.. Det regner jeg med kom som et sjokk, eller hur? :P Ut på kvelden oppdaget jeg at jeg hadde mistet smykket mitt - et sverd som jeg kjøpte i York da jeg var 16 og har gått med siden. Kanskje er jeg for gammel til å gå rundt med slikt, vet ikke jeg, men elsker det like fullt så er ganske deppings. Så stakk tilbake til stedet vi var på etter jobb i natt, og vakta bare sukket oppgitt av meg. Han husket visst den surrete jenta som greide å miste alt som er mulig å miste ja.. Litt flaut? :P Men han fant i allefall ikke smykket, kjempekjipt :( Jeje.. Så jeg sitter og hører blues og syns pittelitt synd i meg selv ;)

2 kommentarer:

  1. venta på nye innlegg! -risk

    SvarSlett
  2. har vore litt bizi baby. men skal skrive et NUH, special for you ;)

    SvarSlett