Sider

....

fredag 28. mai 2010

Øving, øving, øving. Så ferie!

Bandeksamen stormer på, så vi satser for fullt. Eg greier til og med å nesten møte opp i tide! (I allefall denne eine dagen.... Men korleis kan et menneske forsove seg til en avtale klokka 12:00? .....lett: du er meg.)

Har manisk halsbetennelse for tida, og høres ut som eg har drukket whiskey til frokost kvar dag i ei veke. Og så hoster og harker eg kvar gang eg begynner å le, så den som seier noko morsomt no skal ha deng. Bææærre lekkert. Men egentlig litt stilig, eg syns jo sjøl at eg høres veldig rå og hardcore ut. Which I am.. høhø.

Fordi familien visstnok savner meg noko heilt fryktelig, har eg fått påspandert flybillett heim til bygda. Så da venter ei veke med råning og Vassendgutane. Eller ikkje. Men blir digg å komme heim litt, sidan eg akkurat no er temmelig lei av skarrrre-R. Nei Bergen er jo egentlig litt digg, på tross av at eg ganske random endte opp i byen. Trur det var fordi foo fighters skulle ha konsert her på det aktuelle flyttetidspunktet, og så vart ein berre værande.


2 kommentarer:

  1. Fint tattoo! Og ej likte fotobloggen til Stine! Ho e flink! Ej lika dei lange blogginnlegga dine! Fint å vite ka so skjer :)

    SvarSlett
  2. Ho e kjempeflink! Lika spesielt godt det bildet ej hadde her, imponerende. Lett for at det blir lange blogginnlegg når man he så masse på hjertet som ej he veit du ;)

    SvarSlett