Sider

....

fredag 14. mai 2010

Statusrapport

Argh, døgnrytma mi er heilt skada. Og lesemotivasjonen likeså.
Så i staden for å gjere fornuftige ting som å sove eller lese, nilyttar eg til Absolution-albumet til Muse og syns at livet slett ikkje er så verst.

Eg har absolutt ikkje matlyst for tida, og kan gå ein heil dag utan å huske på å ete. Trur eg skal begynne å ha alarm på mobilen ett par ganger om dagen som påminnelse...
Kan ikkje eksamen være ferdig snart, slik at eg kan vende tilbake til mitt glade "meg"? :) :) Det hadde ikkje skada.



No gledar eg meg veldig til å flytte sammen med lissjesøstra mi, berre sjå på dette bildet! Er ikkje dette søskenkjærleik så veit ikkje eg! ;)


4 kommentarer:

  1. Fiiiine bilder,søte venn :)

    SvarSlett
  2. jooo Therese, dere er jo nusselige.

    Og det Muse albummet, må jo vere ett av de bedre! Steike meg så mye bra.

    05 - Stockholm Syndrome
    10 - Butterflies And Hurricanes
    13 - Thoughts Of A Dying Atheist
    ...for å nevne noen!

    SvarSlett
  3. nå søtt bilde!:D

    korti dåkke flytta?

    dduh, må huske å spise vettu. viktig, viktig:D men innrømme at ej glømme d litt sjøl. bare bra at ej bor heime:) haha.

    SvarSlett
  4. Joda, det muse-albumet er absolutt ikkje verst.
    Vi flytta inn i ny leilighet 1. juli! Heeeeeerlicht! :D Du får komme innom ett par daga i veka så skal eg mekke middag til både deg og Silje, for eg har fint kjøkken og skills i matlaging ;) Men kjedelig å lage mat til berre meg, Stine er jo så sææær. Verre enn meg, til og med :P

    SvarSlett