Sider

....

mandag 10. mai 2010

Say WHAAT?!

SHIIIT! Bestod gehøreksamen! Det er så sjukt nice, tatt i betraktning at eg faktisk ikkje kan noko som helst. Gjetta meg gjennom heile greia og bestod fordi eg berre har sjukt flaks.

I går inviterte eg forresten til innflyttingsfest, med det resultat at husnøklane mine no er sporlaust forsvunne. Det er ikkje krise lissom, her bor jo folk som slepp meg inn og sånn. Er berre så vanvittig irriterande at eg ikkje greier å ta vare på tinga mine. Det var absolutt ingen som var overraska over at eg, nok ein gong, var nøkkellaus.

Kanskje for å understreke dette poenget, har eg laga ei lita merittliste på ting som eg ikkje greier å ta spesielt godt vare på. Dette er kun 2009 og 2010!

- Fire lommebøker - inkludert visakort, mastercard, penger - everything!
- Fire mobiltelefoner
- En PC
- Tre sett husnøkler
- En sykkel
- To jakker
- Ett sikkerhetskort for nettbankinnlogging

Dødsirriterende.

I går gjorde eg noko som var veldig atypisk meg: eg tok bilder. For å sprite litt opp i et ellers litt kjedelig innlegg hiver eg derfor med nokre bilder. Ganske få, vel å merke, sidan eg har oppdaga at samtlige av oss var ekstremt ufotogene. Heftig sensurert, med andre ord.



Og så en ting til, som kanskje er verdt å nevne: eg har signert på ny leilighet! Har strengt tatt ikkje råd på ein flekk, men den var så sjukt nice! Kunne ikkje dy meg (samt at eg ikkje hadde sove på eit heilt døgn og derfor hadde litt nedsløva hjerneceller). Men fra 1. juli flytter eg altså inn i en dødsfin leilighet på Danmarksplass. Og eg har heile to soverom som DU kan leige! Med den fine bonusen at du får være roomie med meg og sleppe meg inn kvar gong eg står på dørstokken og har mista husnøklane mine. Gimme a call, yes? Special price for you!

1 kommentar:

  1. Var no ganske fine bilder du hadde snekret samme då Therese!

    Nedsig med den nøkkelen da!

    SvarSlett