Sider

....

tirsdag 18. februar 2014

Utedag

I anledning vinter og drittvær har dørstokkmila blitt utrolig uoverkommelig, men i dag hadde vi langturpremiere! Ærlig talt så er jeg ikke helt overbevist om at trilletur til Ytre Arna kvalifiserer i langturkategorien, men med sludd, hagl og regn om hverandre FØLTES det i alle fall som en lang tur! Og siden bilen vår har sluttet å virke ble det dit vi måtte gå for å kjøpe melk og bleier...

Det ble faktisk en veldig koselig tur, der jeg fikk trimmet av meg litt vinterflesk, og Hennika fikk leke på lekeplassen som ligger på veien mellom oss og Ytre Arna.










Hennika har fått kjempefine Skogstad-klær av mormor og morfar,
så hun var varm og fornøyd hele dagen.


Jeg tok litt bilder underveis, det er så fint ute ved Gaupåsvannet! Dessverre ble fargene litt rare (hurra for mobilkamera..) so you just have to trust me. 

Downtown Ytre Arna Yo... En butikk og en kiosk, pluss en møbelfabrikk og et asylmottak. Ikke store stedet, men egentlig ganske trivelig.
Da vi kom hjem hadde Besto'en til Hennika vært innom med en superfin strikket kjole, med matchende leggvarmere. Jeg fikk lov å ta bilde, men bare hvis hun fikk ligge på sofaen og se Drømmehagen mens jeg gjorde det. Ungdommen nå til dags.....

1 kommentar:

  1. Ser ut tilkoz tur da!! Og såååå flink å pose i nye klær, knis <3333

    SvarSlett