Sider

....

fredag 14. februar 2014

Kosedag

I dag har jeg og Hennika hatt en skikkelig hjemmedag. Vi har vasket hus, og byttet sengetøy. Etterpå limte vi bilder og klistremerker inn i albumen til Hennika, sånn at hun har litt babybilder å se på når hun blir større. Nå slapper vi av med Drømmehagen (som er Hennika sin nye dille) og Tom&Jerry-kjeks. 


I går kveld ble jeg forresten ferdig med kjolen som jeg har strikket til Hennika. Jeg var litt spent på om den passet, jeg har jo aldri strikket klær før, og det er ikke så lett for henne å prøve den på når strikkepinnene henger i. 


Heldigvis passet den, i alle fall nesten. Den ble litt kort, men det gjorde egentlig ikke noe særlig.



2 kommentarer:

  1. Kjole - tunika - vest ... samme det, den var supersøt!

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Øving gjør heldigvis mester, så kan jo bare bli flinkere;)

    SvarSlett