Sider

....

mandag 24. februar 2014

I Volda

Denne helgen reiste hele familien til Volda. Vi kom opp fredag kveld, og ble møtt av glade besteforeldre og tacomiddag. Lørdag dro jeg og Audun til Stranda for å stå på ski, siden snøen har klart å styre unna de lokale skianleggene. Vi hadde en utrolig hyggelig dag på fjellet, med overraskende gode snøforhold. Hennika tilbrakte dagen med mormor og morfar, siden hun er litt liten for slalåm ennå.. Neste år, derimot!



I dag har vi vist Audun litt rundt i området. 




Jeg blir bestandig som et barn når jeg ser vårens første blomster, og i dag var ingen unntak! Våren kom tidlig i år, og bakkene nede ved sjøen bugnet av snøklokker.










Ellers har vi slappet av på sofaen, og jeg har hatt det gøy med å ta "selfies"... Fremdeles fjorten år gammel, ja!






Noen har tydeligvis slappet av mer enn andre...

Den tvilsomme bekledningen skyldes at jeg sovnet mens mamma sin massasjerobot kjørte rundt på ryggen min... Legg merke til at jeg prøver meg på "sæggebukse," med diskutabelt resultat.

I ettermiddag skulle Audun ta flyet tilbake til Bergen, siden han skal jobbe til onsdag, for så å stikke av på en toukers guttetur til Karibien. På grunn av vind ble flyet kansellert, og han endte opp med å måtte ta bilen og kjøre hjem i stedet. 

Så nå er jeg og Hennika, etter planen, stasjonert i Volda en to ukers tid, så får vi se hvor lenge vi blir værende! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar