Sider

....

mandag 13. desember 2010

Var så lei av rot og dritt og bullcrap at eg rett og slett tok en SKIKKELIG opprydding.. Og SÅNN ble det!

....ikkje for å skryte, men blei jo megafornøgd da :)

Og siden eg var så godt i gang, tok eg likesågodt og vaska resten av leiligheten også, og plutselig blei det dødskoslig her, og ordentlig julestemning! Aaaaaah..

Det var ikkje idag eg var så flink altså, det var på lørdag.. men siden eg var så treig med å skryte så måtte eg jo bare ta det på etterskudd, sant...? I dag og i går har eg bare vært dødsdårlig, er så ubeskrivelig lei av å være sjuk.. feber i tåa og vondt i vondten, mest sannsynlig det samme som 40% av resten av landet så eg er i allefall i godt selskap! Ooooog.. siden eg er sjuk
NO, har eg jo sikra meg sånn at eg er frisk i jula! Jeppjepp :)


Og så var eg på julegave-shopping idag! Begynner å komme i mål, og det er li
tt deilig siden bankkontoen virker passe tynnslitt etterhvert.. Og så kjøpte eg en julegave til meg sjølv - en sølvring. Eg veit jo at man egentlig ikkje skal det, sånn rett før jul og greier og greier, men kunne ikkje dy meg.. :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar