Sider

....

tirsdag 21. desember 2010

Du kommer alltid tilbake...

Jeg bor seriøst nesten midt oppi skogen.. Og det fjellet der
ser nesten helt ut som Hufsa i Mummidalen,
men herfra ser du bare "skulderen" da...
HJEMMEEEE!! Viva las Volda..
Klippe, sage, lime, bake.. Juleforberedelsene er i FULL gang, med gavehandel, innpakking, posting, ogsåvidereeee.... OG.. Jeg har laget verdens KUUULESTE julegave! Hvis DU tror du kanskje har laget den kuleste, så kan du bare spise eggeskall og stikke huet i sanden, for jeg vinner garantert soleklart!! Gleder meg så sinnsykt til å gi den, bare synd at jeg må vente helt til ETTER jul.. Blææh.. Men hva gir man egentlig til noen som har ALT? Det er jo strengt tatt ingen sak å gå inn i en butikk og bare kjøpe det første og beste du ser... Men hele morroa er jo å gi, og det gøyeste som fins er å prøve å mekke sammen en gave som passer perfekt til den som skal ha den..! Skal ikke si noe om hva det er, selv om jeg har veeeldig, veldig lyst, men kan gi noen hint: er full av svart sverte på hendene, jeg lette Bergen rundt for å finne innpakningen, den smaker godt, passer godt for gamle sjøhulker og du kan ha den på deg.... Gjett hva!

Holder forresten på med lappen (jada, fremdeles!) og skal ha oppkjøring i morra.. Gleder meg dødsmye, tror det kommer til å gå knirkefritt.. Men føret her er helt åndssvakt; siiiiinnsykt glatt!! Så spent på hvordan DET kommer til å gå.. :P

I går fant meg, Stine og Joakim ut at vi skulle ut og ake, så vi leita frem masse greier fra loftet på garasjen.. Vi fant to snowblades som du bare stropper fast i skoene, så meg og Joakim tok hver vår og beina nedover bakkene! Døøødsgøy!! Og så er det noe med snø som bare gir deg lyst til å dynke folk, men dessverre har folk en tendens til å hevne seg.. Haha var klissblaute alle sammen når vi kom inn igjen! Ååh skulle hatt bilder av det! Var bare for opptatt med å leke at vi var ti år gamle, sorry!

Jeg er den småfeite ungen med
prikkete kjole til venstre..
Nyyydelig!
Det er egentlig ganske koslig å være hjemme, med fyr i ovnen, nybakte brød og gamle minner.. Spesielt kult er jo gamle barnebilder, sånn som dette av meg og Stine.... Vi har forandret oss sykt!


Digg blå flanellskjorte
blir julekjolen min :P
Har forresten brukt åndssvakt mye penger hjemme... Kreative gaver er kostbart! Og så har jeg jo også kjøpt en del julegaver til meg selv, for eksempel en blå (ganske mandig) flanellskjorte som er dødsdigg! Og så har jeg kjøpt meg en rød kjole med leopardmønster (!!??) som faktisk var ganske kul!

Så nå er julegaver i boks, juleantrekket klart (flanellskjorte på julaften er jo bestandig en slager...?) og jula kan bare komme for min del!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar