Sider

....

onsdag 1. desember 2010

JULEKALENDER!

Da var første desember her, og vi setter i gang med julekalender hvor jeg trekker ut en sydentur hver dag!!

(trekker ut=finner en link på finn.no og sender til deg på mail. Lucky bastard, om du er ekstra snill hiver jeg kanskje med et smilefjes i tillegg. Tjohei!)

Som om jeg hadde husket på det... haha

Fikk faktisk sjokoladekalender av Stine i går! Hurra! Satt og holdt på å dø av godtesyke, men visste at jeg mest sannsynlig ville fått kjempedårlig samvittighet om jeg åpnet den en dag for tidlig.. Men nå skal jeg ikke hjem før på mandag, så da har jeg plutselig SEKS sjokkobiter som venter på meg! BONUS!! Sjokoladekalendersjokolade smaker egentlig enda dårligere enn annen sjokolade, men whathefuck?! Er det jul så er det jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar