Sider

....

onsdag 8. desember 2010

Om gull og grønne skoger

Jeg trodde at det var fordi jeg hadde blitt gammel og kjip at Julenissen ikke lenger kom med gaver til meg.. Men idag gikk det et lys opp for meg: Jeg har jo forandra adresse! Og da fikk jeg plutselig litt dårlig samvittighet for stakkars gamle nissefar som år etter år har kjørt bomtur for å besøke meg i Bergen, mens jeg har vært i Volda og koset meg til den store gullmedalje. Vedder på at nissen har DET gavelageret med greier som jeg ønsket meg for mange år siden! Bilbane, ørkenrotte, ponni, kattunge... Håper bare at nissen har husket å stelle med dyrehagen min...

Så derfor, kjære Nissefar: I år finner du meg i Volda, like ved det store fjellet som er mistenkelig likt Hufsa i Mummidalen. Jeg ønker meg fremdeles en kattunge, men rotten, ponnien og bilbanen .... det går fint det :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar