Sider

....

fredag 24. desember 2010

KAVALKADE!

Året som gikk: 2010 i bilder!

Januar:








Musikklinjens heltefest
og skulestart
etter jul! Bilde 1: Lara Croft
og en NinjaTurtle, bilde 2:
meg som Lisbet Salander

Februar: 

Verdens mest fantastiske
og SLITSOMME danseveke
på skulen! Ufattelig gøy!!

Denne måneden greidde eg
for såvidt også å miste
FIRE mobiltelefoner...!!


Mars:



Once upon a time in Snåsa!
Trubadurene Silje og Therese drog til
en liten utkant av Norge og gjorde et
uforglemmelig inntrykk

Måtte også lære meg å bake
brød i en fei, siden Snåsamannen
ikkje hadde mat til oss!

April:

Har lite bilder fra denne måneden,
men følgende skjedde:
1. Eg flytta til Bergens kjipeste leilighet, som
2. kurerte meg for edderkoppfobien min! I tillegg
3. Møtte eg verdens beste mannfolk, så alt i alt en veldig bra måned!

Mai:





Sommer i Bergen, ny tattoo og
fest i Bergens kjipeste leilighet!


Juni:


Glade studenter feirer at eksamen er
over og sommeren kan begynne!

Dette var forresten den eksamenen
eg strauk på, så eg måtte trøstedrikke...

Juli:




Sommer og sol,
festivaler og fisketur!
Svensketur og verdens fineste kjæreste

I tillegg: Flyttet inn i en digg
leilighet på Danmarksplass
og ble samboer med Stine!


August: 


Fadderuke og Gene Simmons lookalike

September: 



Mine to favorittmennesker i hele verden..!!
Bursdagsfest og Misfits-konsert!

Oktober: 


Oktoberfest og Halloween

November: 

PRAKSIS!
(men bilder fra praksis er fy-fy,
så bruk fantasien!)

Desember: 




Eksamenslesing, Gogol Bordello i Oslo (!!!!)
og ny sveis!




GOD JUL!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar