Sider

....

lørdag 7. juni 2014

Sliten

Vi er fremdeles på ferie, men selv om jeg stort sett koser meg glugg, sliter jeg virkelig med å slappe av. Voksenferie er så utrolig slitsomt! Selvsagt er det gøy å se nye steder og oppleve nye ting, men det tar virkelig på å konstant være på farten. Nå savner jeg å ta en lang dusj, sove til jeg er uthvilt og i min egen seng, og å ha tingene på sin vante plass. 

Når sant skal sies var jeg ganske sliten og lei allerede før vi reiste, så jeg er litt usikker på om gresset egentlig er så grønt i hjemlige trakter. Jeg vet at det ikke er lov å si dette, men jeg er så utrolig lei av å gå rundt og snakke på toåring-nivå døgnet rundt, holde på med leggetid til klokken nærmer seg ti, og aldri få sove lenger enn til 6-7. Jeg merker at det begynner å gå på nervene løs, og jeg har virkelig ikke lenger noe overskudd til å være en snill og tålmodig mamma når mini setter seg på bakbeina, og trenger tålmodighet og forståelse mest av alt. Jeg blir rett og slett deppa av hele greia, og føler meg tvers igjennom som en dårlig mor fordi jeg føler det sånn. 

Det var dagens utblåsning. Jeg vet jo at det hjelper lite å syte og klage på bloggen, men jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal gjøre nå. 

2 kommentarer:

  1. <3 know The feeling! Me treng å komma oss litt i arbeid trur eg :-)

    SvarSlett
  2. Det har du nok rett i! Både gruer og gleder meg på samme tid :P Blir rart å ikkje være med gullet heile dagen, men samtidig godt å gjere noke matnyttig:)

    SvarSlett