Sider

....

mandag 9. juni 2014

Borte bra, men hjemme best!

Nå har vi snart vært hjemme en hel dag, og jammen er det sant når de sier at borte er greit nok, men hjemme er definitivt best! Vi har hatt en innmari fin ferie alt i alt (selv om tidligere innlegg muligens tilsier noe annet), men det er virkelig ingenting som slår å legge seg i sin egen seng, og våkne opp uthvilt til solen som skinner inn gjennom vinduet! 

Vi var hjemme ganske sent i går kveld, og stakkars Hennika var så trøtt at hun sov til klokken var over ni i dag. Jeg, på den annen side, som etter avtalen skulle få sove lenge, spratt opp av senga kvart over syv. Kan det kalles yrkesskade?? 

Innen mini våknet hadde jeg rukket å dusje, farge håret rosa og ta på selvbruningskrem. Rosa hårfarge var selvsagt en tabbe, mens selvbruningskremen må jeg dessverre ta ansvar for. Nå ser jeg ut som en brunflekkete Bratz-dukke. Heretter venter jeg til jeg er skikkelig våken før jeg tar til på sånne prosjekter...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar