Sider

....

fredag 6. desember 2013

Juljuljuljul

Jeg kan nå melde at julefølelsen har slått inn for fullt! Jeg har brukt mange lange uker på å male huset og gjøre det fint, og 1.desember var det klart for julepynting. 

Vi har funnet oss et akkurat passe stort juletre. 


Hennika og jeg har også baket pepperkaker. Vi er egentlig ikke spesielt glad i pepperkaker, men det lukter så herlig jul i huset! 


På mandag kjørte jeg og Hennika til Volda for å besøke "mommo" og "moffa," og her er vi ennå. 


Her laver snøen ned, og det er innmari koselig og julete (hvis det er et ord). Mamma har til og med klinket til med et godt, gammeldags juletre:

Nyyyydelig......

Og så han Hennika hjulpet mormor med julebaksten. 

På søndag skal vi ha en forhånds julefeiring, og i den anledning har jeg lovet å vaske huset. Det er egentlig derfor jeg sitter her og blogger i stedet. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar